Volné pracovní místo  Referent/Referentka administrativy

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 32 000–36 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

KONTAKT : Dagmar Krejčíková, Markéta Pospíšil, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář
VOLAT - 08:00 hod. - 15:00 hod.
Pohovor dle dohody, po zaslání životopisu.

Pracovní náplň :

  • Administrativní podpora společnosti
  • Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání
ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod.
  • Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky
  • Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo
zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování


Očekáváme :

  • Aktivní přístup, flexibilita, ochota pracovat, chuť učit se novým věcem
  • Velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, umět si stanovit priority v náročných situacích
  • Spolehlivost a pečlivost budete pracovat s účetními doklady, smlouvami a citlivými daty
  • Středoškolské vzdělání
  • Znalost práce v Excelu, Wordu a Power pointu
  • Znalost angličtiny výhodou
  • Řidičský průkaz - skupina B - výhodou


Nabízíme :

  • Možnost pracovat s profesionály v české technologické společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí s partou fajn lidí
  • Práci, která není jednotvárná
  • Firemní benefity - mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickdays
  • Stanete se důležitou součástí našeho týmu, můžete dál rozvíjet svou kariéru. Vše Vás naučíme a zaškolíme.

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 3.4.2024 do 3.4.2025
 Zpět