Volné pracovní místo  SAMOSTATNÝ REFERENT/KA krizového řízení

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Bakalářské
Hrubá mzda 25 280–37 170 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena:
a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo
b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena.
Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program
2. znalosti oboru - znalost zákonů řešících oblasti krizového řízení
Krizové řízení zahrnuje souhrn řídících činností věcně příslušných orgánů zaměřených na analýzu a vyhodnocení bezpečnostních rizik, plánování, organizování, realizaci a kontrolu činností prováděných v souvislosti s řešením krizové situace v rámci správního obvodu ORP.
Praxe při výkonu ve veřejné správě v oblasti krizového řízení výhodou
Další znalosti, dovednosti a předpoklady
  • dovednost pracovat na PC
. schopnost analyticky a koncepčně myslet
. samostatnost, spolehlivost
. ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), dobrá
znalost českého jazyka
. žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové
jízdy po celé ČR
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:
. jméno, příjmení, titul
. datum a místo narození
. státní příslušnost
. místo trvalého pobytu
. číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana)
. datum a podpis uchazeče
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:
. strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
. výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný
doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
. souhlas se zpracováním osobních údajů
Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na
podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
lhůta pro podání přihlášky: do 17.6.2024
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – krizové řízení“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
použijte odpovědní formulář

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.7.2024

Máte zájem o nabídku SAMOSTATNÝ REFERENT/KA krizového řízení?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Bc. Karel Hladeček, starosta z Město Týn nad Vltavou

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku SAMOSTATNÝ REFERENT/KA krizového řízení

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět