Volné pracovní místo sociální pracovník/pracovnice
Lokalita
Pod Horkou 101/2, 67904, Adamov
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně Vyšší odborné
Hrubá mzda
23 390–34 370 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa na odboru sociálních a správních věcí sociální pracovník/pracovnice.Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov a území města Adamov.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou. Předpokl. termín nástupu: od 1.11.2024 nebo dohody.
Co bude zejména vaší prací:
- výkon práce sociálního pracovníka ve smyslu ust. § 7 a §§ 63 až 65 zák. č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozd. předpisů;
- výkon práce sociálního pracovníka ve smyslu ust. § 109 zák. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozd. předpisů (dále jen "zákon o sociálních službách");
- základní sociální poradenství, spolupráce s Úřadem práce ČR, přímá práce s klientem, vedení záznamů, sociální šetření, koordinace poskytování sociálních služeb a další úkoly.
- státní občan České republiky, popřípadě cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt;
- dosažení věku 18 let, ovládání jednacího jazyka;
- plná svéprávnost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
- vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělávání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku.
- znalosti v oboru: zkušenosti z oblasti sociální práce a praxe ve veřejné správě výhodou;
- výhodou: zvláštní odborná způsobilost v oblasti sociálních služeb (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku prac. poměru);
- znalost zákona o sociálních službách a souvisejících právních norem;
- samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivý a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, zvládání zátěžových situací;
- uživatelská znalost práce na PC;
- ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí v praxi;
- řidičské oprávnění sk. B a ochota řízení referentského vozidla (aktivní řidič/řidička).
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě;
- osobní přípatek a odměnu odpovídající dosahovaným výsledkům;
- zaměstnanecké benefity a výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny plně hrazeného sick days, stravenky, příspěvek ze sociálního fondu (penzijní připojištění, rekreační pobyty, vitamínové přípravky, dioptrické brýle, vstupenky na kulturní akce apod.);
- prac. prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu, příjemný prac. kolektiv.
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trv. pobytu, číslo obč. průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, kontaktní telefon a e-mail, datum a podpis;
- strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce;
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a dokladů prokazujících kvalifikační předpoklady.
Kontaktní osoba: Mgr. Dobra Moserová, vedoucí odboru sociálních a správních věcí (tel. použijte odpovědní formulář , mobil použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář
Úplné znění Oznámení o výběrovém řízení na: použijte odpovědní formulář (Úřední deska)
Požadované dovednosti
- Práce s PC
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Benefity
- Dovolená navíc