Volné pracovní místo Sociální pracovník/ce
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně Vyšší odborné
Hrubá mzda
od 18 500 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.Hlavní náplň činnosti:
zajišťování odborné a specializované agendy na úseku péče o osoby s dlouhodobě nepříznivým zdravotním stavem, vyžadující pomoc jiné fyzické osoby při péči o vlastní osobu a při zajištění soběstačnosti; zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky; při zajišťování sociálního poradenství a sociálních služeb spolupracuje s ostatními odděleními odboru, státními a nestátními institucemi
Kvalifikační a další požadavky:
ukončené vzdělání - minimálně VOŠ, VŠ + kvalifikační předpoklady sociálního pracovníka dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách - podmínkou; výhodou: znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel); práce s lidmi, výborné komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu; nezbytná psychická odolnost a schopnost asertivního jednání v zátěžových situacích při jednání s klienty; svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost; ŘP sk. B - aktivní řidič
Pracovní podmínky:
platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy; pružná pracovní doba - plný úvazek; předpokládaný nástup listopad 2017;
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 19.10.2017 včetně na e-mailovou adresu: použijte odpovědní formulář
Výběrové řízení se uskuteční v úterý dne 24.10.2017 na Kontaktním pracovišti úřadu práce v Hranicích. K účasti na výběrovém řízení budou uchazeči pozváni.
Pozn.: Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo neodpovídat na došlé životopisy, kontaktováni budou pouze kandidáti, kteří se zúčastní osobního pohovoru.