Volné pracovní místo  supervizor call centra

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Vyučení
Hrubá mzda od 15 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Jsme společnost ATODA Tábor, spol. s.r.o., působíme v oblasti telemarketingu a v dalších obchodních činnostech, patříme k pěti nejúspěšnějším na českém trhu. Vypisujeme výběrové řízení na pozici Supervizor call centra. Pracoviště je v Táboře a nástup IHNED.
Vaše náplň práce:organizace a koordinace činnosti pracovníků při prodeji po telefonu, přímé vedení týmu (10 a více podřízených) prodejců, ovlivňování výkonnosti týmu a rozvoje jednotlivců
Požadovaný profil: min. SŠ vzdělání, podmínkou je zkušenost s vedením prodejního týmu (ideálně v call centru), dobrá zákaznická orientace, velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti, flexibilita, odolnost vůči stresu, optimistický životní postoj, samostatnost, schopnost ovlivňovat tým a jednotlivce, přijmout vysoké pracovní nasazení v dynamickém prostředí, znalost práce na PC - MS Office (hlavně MS Excel, MS PowerPoint), Outlook, Internet
Nabízíme: kreativní práci, která vám umožní rozvinout manažerské dovednosti, vedení mladého a přátelského týmu, zajímavé finanční ohodnocení - fixní složku mzdy, variabilní část, zajímavé firemní benefity
A navíc: u nás se budete podílet na rozhodování a na strategii prodeje, u nás uplatníte své znalosti, dovednosti a nápady, rozvinete svůj tvůrčí potenciál, u nás zažijete radost ze soutěžení a motivace.
Vážení zájemci, zašlete nám svůj motivační dopis a strukturovaný životopis na e-mail: použijte odpovědní formulář

Vhodné pro

Absolventy (minimálně Vyučení vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 10.10.2016 do 31.7.2017
 Zpět