Volné pracovní místo  Telefonní asistent / asistentka obchodníka - HOME OFFICE (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně Vyučení
Hrubá mzda 13 000–15 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

VYHRAZENO pro OZP.
První kontakt E-MAILEM: použijte odpovědní formulář
Jsme ostravská společnost WeKool s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost s 30 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody.
Hledáme asistenta/ku na pozici HOME OFFICE - Havířov.

Jaká bude tvá pracovní náplň?
Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat.
Představení společnosti - informativní hovor.
Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů.
Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě).
Příprava a zpracování obchodních nabídek.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?
Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty.
Vynikající telefonické komunikační dovednosti.
Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci.
Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací.
Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti.
Zvládat různorodé situace s úsměvem.

Co ti můžeme nabídnout?
Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době.
Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely.
Moderní prostory s výbornou dostupností.
Pracovní dobu pouze 5 hodin.
Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době).
Skvělý tým a výbornou kávu na pracovišti.
Teambuildingové akce.
25 dní dovolené
Multisport karta

Zaujali jsme tě?
To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na použijte odpovědní formulář Držíme ti židli!

Požadované dovednosti

  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.12.2024 do 30.11.2025

Máte zájem o nabídku Telefonní asistent / asistentka obchodníka - HOME OFFICE (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Pavlína Jelenová z DigiDay Group s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Telefonní asistent / asistentka obchodníka - HOME OFFICE (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět