Volné pracovní místo  Účetní - personalista/personalistka

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 33 280 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Charakteristika pracovní pozice:
  • komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetních závěrek za účelem jejich předávání na Olomoucký kraj a CSÚIS,
  • zodpovědnost za správnost a efektivnost ekonomického, daňového a finančního hospodaření,
  • sestavování rozpočtu a kontrola jeho plnění,
  • znalost agendy poklady a hospodaření a čerpání prostředků FKSP,
  • tvorba statistických výkazů, komunikace se zřizovatelem, bankami, pojišťovnami a Finančním úřadem,
  • příprava a správa směrnice,
  • příprava žádosti o datace pro SS a příprava finančních vypořádání poskytnuté dotace,
  • odpovědnost za vyplňování dat souvisejících s personální a mzdovou agendou ve výkazech zřizovatele, KISSoS, MPSV, či jiných institucí,
  • provádění dílčích pracovněprávních úkonů a personalistických prací – tvorba, zpracování a vedení zaměstnanecké dokumentace, personální evidence a dalších úkonů v rámci personální oblasti,
  • vedení agendy OOPP, jejich objednávání dle požadavku vedoucích pracovníků a vydávání,
  • evidence vzdělávání zaměstnanců,
  • evidence stravování zaměstnanců v závodní jídelně,
  • kontrola docházky zaměstnanců – práce v programu EQiup,
  • vyřizování pracovněprávních záležitostí zaměstnanců, zařazování do platových tříd podle katalogu prací,
  • zajišťování a dodržování pracovně – právních předpisů a předpisů z oblasti zaměstnanosti, sociální zabezpečení apod.,
  • komplexní zajišťování oblasti organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování nebo přípravy a vzdělávání zaměstnanců.
  • zastupování zaměstnavatele v daných oblastech při jednání s vnějšími orgány,
  • komunikace s externími zástupci firmy zpracovávající mzdy, příprava podkladů pro zpracování mezd,
  • příprava výběrových řízení, stanovování zásad a kritérií pro výběrová řízení,
  • tvorba směrnic týkající se mzdové a personální oblasti,
  • stanovování zásad a pravidel pro hodnocení nebo odměňování zaměstnanců,
  • poskytování konzultací zaměstnancům.

Co od Vás očekáváme:
  • pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření,
  • znalost zákona č. 410/2009 Sb. a souvisejících právních předpisů,
  • uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office,
  • znalost prostředí účetního programu Gordic výhodou,
  • znalost příslušných právních předpisů týkající se personální oblasti,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování,
  • systematický a analytický přístup,
  • flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, aktivní znalost českého jazyka,
  • chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat,
  • trestní bezúhonnost,
  • zdravotní způsobilost.

Co Vám můžeme nabídnout:
  • zaměstnání ve stabilní organizaci,
  • 25 dnů dovolené,
  • pružnou pracovní dobu,
  • zajištění stravování v organizaci,
  • odborný rozvoj a vzdělávání,
  • zaměstnanecké benefity (penzijní připojištění, příspěvek na stravování, možnost občasné práce z domova).
K přihlášce zájemce připojí tyto dokumenty:
a) strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech vztahujících se k výkonu výše uvedené pracovní pozice,
b) originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady lze zaslat poštou nebo předat osobně v organizaci Domov Hrubá Voda, p.o., popř. prostřednictvím datové schránky ID: rimkhxs, a to nejpozději do 30.11.2025 do 12:00 hodin, kdy přihláška musí být doručena do sídla organizace. Obálku označte: „VŘ ÚČETNÍ – PERSONALISTA/TKA – NEOTVÍRAT“.
Pokud nebude v přihlášce vyžadováno vrácení osobních materiálů, budou ihned o skončení výběrového řízení skartovány.
Na základě zaslaných podkladů může být zájemce o pracovní pozici pozván k osobnímu pohovoru.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Podnikové stravování
  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody

Vhodné pro

.

Směnnost

Dělené směny

Pracovní období

od 1.1.2026

Máte zájem o nabídku Účetní - personalista/personalistka?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Mgr. Bc. Olga Wittková DiS. z Domov Hrubá Voda, příspěvková organizace

Aktualizováno před 2 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Účetní - personalista/personalistka

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět