Volné pracovní místo  Úředník/ce - referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo:

Úředník/ce – referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.
nástup: listopad 2025, případně dle dohody

Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách použijte odpovědní formulář

Písemnou přihlášku lze podat do 9.10.2025.

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.11.2025

Máte zájem o nabídku Úředník/ce - referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Podatelna z Město Bruntál

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Úředník/ce - referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět

Podobné nabídky