Volné pracovní místo  Úředník oddělení krizového řízení na odboru kancelář ředitele v oblasti dotací

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 15 780–23 730 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování úhrady nákladů potřebných k zabezpečení plošného pokrytí území kraje jednotkami požární ochrany, evidence smluv oddělení krizového řízení, podílení se na přípravě podkladů pro jednání Rady a Zastupitelstva Olomouckého kraje a spolupráce se složkami integrovaného záchranného systému na úseku krizového řízení.

Požadavky:
  • dosažené vzdělání: SŠ, VOŠ, VŠ; obor veřejná správa výhodou
  • znalosti oboru: rozpočtová pravidla územních rozpočtů, příprava dotačních titulů, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost při přípravě a realizaci hospodářských opatření pro krizové stavy nebo při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení výhodou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové dovednosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
  • další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

Předpoklady:
  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost

K přihlášce připojte:
  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky s požadovanými doklady zašlete na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Odbor kancelář ředitele, Oddělení řízení lidských zdrojů, Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 8. 2017 do 12:00 hodin, kontaktní pracovník - vedoucí oddělení Mgr. Alena Hložková, telefon použijte odpovědní formulář , email: použijte odpovědní formulář

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na použijte odpovědní formulář - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízení - formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 2.8.2017
 Zpět