Volné pracovní místo  úředník/úřednice – personalisty/personalistky Městského úřadu Písek

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 12 640–18 585 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Druh práce: zajišťování agendy vzdělávání úředníků, zajišťování personální a platové
agendy v organizaci
Náplň práce: - zajišťování agendy vzdělávání úředníků včetně sledování rozpočtu,
  • komplexní zajištění agendy výběrových řízení,
  • koordinace pracovněprávních vztahů zaměstnanců obce s pověřeným
obecním úřadem a jejich odměňování,
  • zajištění personální a platové agendy zaměstnanců úřadu, městské policie
a organizačních složek obce,
  • koordinace odměňování zastupitelů obce,
  • příprava a sledování rozpočtu na platy a odměňování zastupitelů,
  • zajišťování lékařských prohlídek,
  • tvorba vnitřních předpisů,
  • spisové a archivační práce v souvislosti s personální a platovou agendou.
Pracovní úvazek: 20 hodin týdně
Místo výkonu práce: Písek
Doba výkonu práce: doba neurčitá
Předpokládaný nástup: 01.05.2024 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci,
stravenky)
Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním
občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice
trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Požadavky:
  • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
  • orientace v zákoníku práce a v zákoně o úřednících,
  • znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, Outlook),
  • řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič,
  • organizační a komunikační dovednosti,
  • schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů,
  • praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 12.04.2024.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – personalista“.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Vhodné pro

Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.5.2024
 Zpět