Volné pracovní místo  Vedoucí kanceláře ředitele organizace

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Vyšší odborné
Hrubá mzda 28 000 - 38 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:
  • řízení chodu kanceláře ředitele organizace
  • zpracování administrativně správních agend organizace
  • zpracování podkladů a dalších dokumentů pro optimální řízení a vedení organizace
  • příprava a rozpracování finančních, strategických a dalších dokumentů pro řízení a rozvoj organizace a jejích jednotlivých částí
  • vytváření propagačních a PR materiálů k projektům a grantům realizovaným organizací
  • správa sociálních sítí (facebook, instagram), příprava a publikování jednotlivých příspěvků
  • spolupráce na vytváření fundraisingových strategií a komunikačních kampaní
  • realizace technické a administrativní správy vozového parku
  • administrace klientské aplikaci eQuip a dalších aplikací
  • vyhledávání dotačních příležitostí
  • příprava podkladů pro projektové záměry a případná výběrová řízení
  • komunikace s dalšími relevantními aktéry, s nimiž v rámci projektů organizace spolupracuje
  • kontrola dodržování harmonogramu a čerpání v rámci řešených projektů, monitoring plnění indikátorů
  • spolupráce na administraci projektů po věcné stránce včetně zajištění publicity

Požadujeme:
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • kreativní přístup k práci
  • kultivované prezentační dovednosti slovem i písmem
  • velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC (Excel, Word,…)
  • loajalitu, schopnost týmové spolupráce a přinášení vlastní invence
  • zkušenosti s projektovou a dotační činností v sociální oblasti (výhodou)
  • zkušenosti s fundraisingem (výhodou)
  • komunikační schopnosti při práci s donátory
  • vzdělání s humanitním zaměřením
  • uživatelské dovednosti v oblasti grafického pracování PR materiálů (Canva a další)
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Nabízíme:
  • velice různorodou a kreativní práci
  • pracovní poměr formou HPP na 1,0 úvazku
  • platové ohodnocení dle pracovních schopností a pracovního nasazení (28.000 – 38.000 Kč)
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou – po dvou letech úspěšné spolupráce
  • zázemí stabilní neziskové organizace fungující na bázi otevřenosti, smysluplnosti a vzájemné podpory
  • 5 týdnů dovolené
  • služební notebook a mobilní telefon
  • výkon na pracovišti v centru Českých Budějovicích

Předpokládaný nástup: dle dohody

Výběrové řízení je pořádáno dvoukolovou formou:
1. kolo: výběr vhodných účastníků dle zaslaných životopisů a oslovujících dopisů
2. kolo: osobní pohovor s vybranými účastníky
Pohovor pro vybrané uchazeče se bude konat v individuálních termínech.

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete oslovující dopis a strukturovaný životopis.

Dokumenty zašlete na e-mailovou adresu: použijte odpovědní formulář (Předmět emailu: „výběrové řízení “). Bližší informace podá na telefonu: použijte odpovědní formulář – Mgr. Aleš Novotný, ředitel

Vhodné pro

Absolventy (minimálně Vyšší odborné vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.6.2025

Máte zájem o nabídku Vedoucí kanceláře ředitele organizace?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Mgr. Aleš Novotný, ředitel z Temperi, o.p.s.

Aktualizováno před 4 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Vedoucí kanceláře ředitele organizace

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět