Volné pracovní místo  Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Bakalářské
Hrubá mzda od 50 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Pracovní náplň:
Řízení a koordinace činností odboru majetku města a útvaru investic, zejména:
  • komplexní správa majetku města, evidence nemovitostí a pozemků,
  • výkon funkce investičního manažera: od plánování, koordinaci až po zajištění realizace investičních akcí města,
  • zajištění procesu veřejných zakázek v souladu s platnou legislativou,
  • zajištění financování projektů prostřednictvím dotačních programů, včetně přípravy podkladů pro žádosti o dotace a jejich administrace,
  • evidence smluv, rozpočtu a výdajů odboru,
  • spolupráce s dalšími odbory, vedením města a externími subjekty,
  • zajištění občanské vybavenosti, odpadového hospodářství, ochrany vod a veřejných služeb,
  • strategické plánování a příprava podkladů pro rozhodování vedení města,
  • zastupování odboru vůči dodavatelům úřadům a veřejnosti.

Požadavky:
  • vysokoškolské vzdělání stavebního směru (preferováno), případně technického směru, a to v bakalářském nebo magisterském studijním programu dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
  • odborná praxe v oblasti přípravy a realizace investičních akcí minimálně 3 roky,
  • zkušenosti s vedením týmu: schopnost řídit, vést a motivovat pracovní kolektiv,
  • zkušenosti a schopnost finančního řízení investičních akcí,
  • samostatnost, spolehlivost, přesnost, smysl pro zodpovědnost,
  • analytické a organizační schopnosti,
  • schopnost samostatného rozhodování a zodpovědnosti,
  • znalost práce s MS Office a případně dalšími kancelářskými a investičními systémy,
  • ochota se dále vzdělávat,
  • řidičský průkaz skupiny „B“.

Platové zařazení:
Platové ohodnocení v 11. platové třídě, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, se zařazením do stupně podle uznatelné praxe.

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
  • vyplněná přihláška,
  • strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší 3 měsíců; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.

Zalepenou obálku s výše uvedenými dokumenty označte: „Výběrové řízení – Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic“

Způsob podání přihlášky:
  • osobně v podatelně Městského úřadu Jirkov,
  • písemně na adresu: Městský úřad Jirkov, nám. Dr. Beneše 1, Jirkov 431 11,
  • vložením do schránky Městského úřadu (schránku naleznete v uličce mezi Městským úřadem a lékárnou na oplocení, schránka je označena „schránka Městského úřadu“).

Přihláška musí být doručena nejpozději do 16. 12. 2025 do 12 hod.

Přesné informace najdete na stránkách města Jirkov: použijte odpovědní formulář

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.2.2026

Máte zájem o nabídku Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Petra Štáfková z Město Jirkov

Změněno před 3 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět

Podobné nabídky

Zařazeno v oborech:
Lokalita:
Může se Vám hodit: