Volné pracovní místo  VEDOUCÍ ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ A KOMUNÁLNÍCH SLUŽEB

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Bakalářské
Hrubá mzda 25 280 - 37 170 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

KO: Suchánková Dagmar, tel. použijte odpovědní formulář .

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).

Charakteristika činnosti: Vedení všech úseků odboru a zodpovědnost za jejich činnost (úsek odpadů a ochrany ovzduší, úsek ochrany zemědělského půdního fondu, úsek ochrany přírody a krajiny, úsek myslivosti, lesnictví a rybářství, úsek válečných hrobů, úsek péče o zvířata, úsek komunálních odpadů a služeb, úsek správy poplatku za komunální odpad. Kontrola dodržování povinností právnických a fyzických osob stanovených zákonem o ochraně ovzduší, kontrola využívání systému nakládání s odpady jak právnickými tak i fyzickými osobami. Zpracovávání podkladů pro zadávání podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek a uzavírání smluv spadajících do působnosti odboru dle platného usnesení Rady města Hlučína. Zodpovědnost za plnění úkolů uložených radou města a zastupitelstvem města v působnosti odboru. Zajišťování informační a osvětové činnosti týkající se všech svěřených úseků. Sestavování finančního plánu výdajů na daný rok, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtovými prostředky.

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe k 1.1.2026.

Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání nejlépe zaměřené v oblasti životního prostředí.

Jiné požadavky:
  • vysoké pracovní nasazení,
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • zvládání zátěžových situací,
  • velmi dobrá znalost práce na PC,
  • schopnost a ochota učit se novým věcem,
  • praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
  • schopnost vedení zaměstnanců,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
  • přesné označení výběrového řízení,
  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní telefonní číslo.

Nabízíme tyto benefity:
  • Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
  • 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
  • příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
  • peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
  • různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
  • čtvrtletní odměny,
  • perspektiva stabilního zaměstnání,
  • prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
  • vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Požadované doklady:
  • Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č.10/2025". Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:

Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: použijte odpovědní formulář

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 24.10.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 30.10.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Zvláštní prémie

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.12.2025

Máte zájem o nabídku VEDOUCÍ ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ A KOMUNÁLNÍCH SLUŽEB?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Dagmar Suchánková, personalista z Město Hlučín

Aktualizováno před 5 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku VEDOUCÍ ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ A KOMUNÁLNÍCH SLUŽEB

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět

Podobné nabídky

Zařazeno v oborech:
Lokalita:
Může se Vám hodit: