Volné pracovní místo  Vedoucí samostatného oddělení Kanceláře GŘ

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Bakalářské
Hrubá mzda od 33 250 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

KONTAKT - Agyagosová Martina Bc., e-mail: použijte odpovědní formulář


požadavky na uchazeče:


vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
praxe ve vedoucí pozici výhodou
praxe ve státní nebo veřejné správě výhodou
profesionální vystupování, velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, týmová práce
znalost práce s PC (MS Office)
předložení koncepce samostatného oddělení Kanceláře generálního ředitele v rozsahu 3-5 normostran
osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení bezprostředně po jmenování
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení



charakteristika pracovního místa:


organizuje a koordinuje činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce generálního ředitele vede agendu samostatného oddělení generálního ředitele a zabezpečuje včasnou přípravu podkladů pro jeho jednání
koordinuje činnosti při předávání zásadních stanovisek k návrhům koncepčně nových právních předpisů nebo právních úprav existujících předpisů v informačním systému eKLEP (Elektronická knihovna legislativního procesu Úřadu vlády ČR)
navrhuje systémová opatření a zajišťuje koordinaci činností Úřadu, včetně spolupráce s ostatními státními institucemi
zpracovává komplexní analýzy pro potřeby generálního ředitele na základě informací o činnosti státních institucí i nestátních subjektů


Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dohodou
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.


Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe, koncepcí a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 2. června 2024 na adresu elektronické pošty: použijte odpovědní formulář
předmět e-mailu: VŘ VSO Kanceláře GŘ


případně na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/ použijte odpovědní formulář Praha 2



Upozornění:

Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 21.5.2024 do 21.5.2025
 Zpět