Volné pracovní místo  virtuální asistent/asistenta

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 25 200 - 35 200 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Jak to funguje
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Naše požadavky
  • Zodpovědnost
  • Produktivitu
  • Schopnost určovat priority
  • Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2)
  • Komunikativnost
  • Dochvilnost
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Pečlivost
  • Chuť se rozvíjet a učit se nové věci
  • Samostatnost
  • Rychlou orientaci při práci na PC
  • Psaní všemi deseti
  • Týmového ducha
Co nabízíme
Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále
přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost
sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe
naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým
množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v
dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick
days.
Kde sedí virtuální osobní asistent/ka
Ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení
pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít
plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti
poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýu a přítomnost bezva lidí, kteří tě
rádi podpoří.
Jaká je pracovní náplň virtuální osobní asistentky / osobního asistenta
  • Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
  • Administrativní a organizační podpora klientů
  • Správa příchozích a odchozích emailů
  • Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu
  • Korektury textů
  • Správa kalendáře a organizace schůzek
  • Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
  • Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
  • Hlídání termínů a pravidelné připomínání
  • Tvorba tabulek a zpracování dat
  • Plánování tras
  • Rezervace letenek, hotelů a restaurací
  • Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora
  • Přepis záznamu z jednání
  • Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti
  • Denně další a další nové výzvy.
Litoměřice +- 30 km - dojezdnost.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc
způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Vhodné pro

.

Směnnost

Dvousměnný provoz

Pracovní období

od 1.4.2025 do 31.3.2026

Máte zájem o nabídku virtuální asistent/asistenta?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Petra Vejvodová z Asistentka CZ, s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku virtuální asistent/asistenta

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět