Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Všeobecní administrativní pracovníci

30.9.2016
Petr Brázda
Místo pracoviště
Tyršova 3363/4, Hodonín, 695 01, Hodonín
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracoviště: Tyršova 3363/4, 695 01 Hodonín. Pouze pro osoby se zdravotním postižením ČID I až II. Nabízíme odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, moderní vybavení, možnost profesního vzdělávání a profesního růstu. Požadujeme: samostatnost, sebedisciplínu a osobní iniciativu, obchodního ducha, komunikativnost a vztah k zákazníkovi, dobrá znalost Word, Excel, ŘP sk. B podmínkou. Práce zahrnuje komunikaci s úřady a obchodními partnery, zpracování výběrových řízení a dotačních programů, vyřizování adminstrativních úkonů, zodpovědosst za chod kanceláře, pošta, podpora obchodní oddělení, správa dokumentů, objednávky dopravy. Profesní životopis zasílejte na mail: poslat email Možnost i osobního jednání po předchozí domluvě.

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent/ka prodeje a obchodního ředitele
Podpora obchodních zástupců a manažerů Spoluzodpovědnost za dosahování očekávaných výsledků prodeje Příprava nabídek Aktualizace databáze zákazníků Zpracovávání reportů pro vedení společnosti Zodpovědnost za vozový park Provádění ...
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE
Domluvíte se bez problému anglicky? Rádi komunikujete s lidmi a umíte rychle reagovat na vzniklé situace? Hledáte příjemné prostředí a super kolektiv? Chtěli byste se realizovat a být součástí úspěšné společnosti? Máme pro Vás ...
Advantage Consulting, s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
dnes
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a Hodonín
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno