Volné pracovní místo  Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 26 000–28 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Kontakt: Friedlová Martina, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář
Koho že to právě hledáme? Třeba to budeš zrovna ty, kdo rozšíří náš tým! Mrkni na naší nabídku a určitě se nám ozvi.
Do našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci. Protože kdo dokáže lépe pomoci zákazníkovi, než ten, který také rád nakupuje?
Spolu s naším týmem budeš pro naše zákazníky první kontaktní osobou.
Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího.
Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče.
A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech.

Proč pracovat zrovna u nás?
  • multijazyčný tým - prodáváme nejen v České republice ale také na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku, Rumunsku a Chorvatsku
  • zajímá tě náš sortiment? Tak určitě mrkni na naše webové stránky - použijte odpovědní formulář a použijte odpovědní formulář
  • firemní kultura je budovaná na důvěře a otevřenosti
  • dostaneš kompletní zaučení a koučink od našich zkušených kolegů
  • nabízíme široký systém benefitů - občerstvení na pracovišti, mimořádné a vánoční odměny, sick days, teambuilding, vzdělávání, částečný home office (po kompletním zaučení), stravenkový paušál

Co u nás tedy budeš dělat?
  • komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky
  • kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků
  • přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepy

Co očekáváme my od Tebe?
  • rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost
  • uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru
  • uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat
  • výborné vyjadřovací schopnosti
  • komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje
  • přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích
  • preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráč

Zbývající, ale důležité informace pro Tebe:
  • platové ohodnocení 26000 - 28000,- Kč
  • stravenkový paušál
  • vánoční odměna 400,- Kč za každý odpracovaný měsíc
  • sick days 40 hodin
  • dovolená 20 dní (= 160 hodin)
  • home office (max. 4 dny v měsíci)
  • turnusové služby (krátký - dlouhý týden)
  • datum nástupu: možný ihned

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Vhodné pro

Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).

Směnnost

Turnusové služby

Pracovní období

od 4.4.2024

Máte zájem o nabídku Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Martina Friedlová z Kokiska s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět

Podobné nabídky