Volné pracovní místo Obchodně-technický/á reprezentant/ka (A10308)
Lokalita
Karlovy Vary
a další
Firma
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
50 000–80 000 Kč / měsíc
O firmě
Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.
Popis pracovní nabídky
Hledáme Obchodního zástupce – Obchodně-technický/á reprezentanta/ku (Key Account Managera) pro Plzeňský a Karlovarský kraj.Hledáme někoho, kdo se nebojí technických produktů, ale pořád zůstává lidský.
Kdo umí poradit a nebojí se zeptat. Kdo má obchodního ducha i technické myšlení.
- Zákazníkům z průmyslové automatizace (převážně výrobní průmyslové podniky) budeš představovat a prodávat naše produkty a služby.
- Čeká tě komunikace se stávajícími zákazníky i s novými potenciálními zákazníky.
- Neminou tě návštěvy u zákazníků ve svěřeném regionu, udržování a rozvíjení vztahů a spolupráce s nimi.
- Budeš svážet průmyslové díly do opravy.
- Další tvojí pracovní aktivitou bude zpracování poptávek a nabídek.
- Budeš pravidelně komunikovat s kolegy z různých oddělení v sídle firmy v LIBERCI.
- Budeš spolupracovat s kolegy a sdílet s nimi veškeré potřebné informace vedoucí k plnění zadaných prodejních cílů společnosti.
- Důležité informace budeš zaznamenávat do interních systémů CRM.
- Budeš pracovat převážně z domova a na cestách za zákazníky.
- Za svěřený Plzeňský a Karlovarský region převezmeš plnou odpovědnost.
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání technického zaměření (elektro/automatizace výhodou)
- min. 2 roky obchodní praxe
- komunikativní AJ - úroveň B2
- aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B) a ochota často cestovat
- aktivně komunikovat a nestydět se navazovat nové kontakty
- PC znalost (MS Office) a práce s internetem
- organizační zdatnost při práci s informacemi
- zkušenosti s prací v software CRM (nástroj pro správu informací o zákaznících)
- samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní, prostě fajn
- ale také týmový hráč, který zapadne do rodinného prostředí naší firmy
Nabízíme
- odpovídající finanční ohodnocení 50 - 80 000,- HM (základní mzda + provize podle obchodních výsledků)
- samostatnou a zodpovědnou práci
- služební mobilní telefon, notebook a služební auto
- maximální podporu při zaškolení - technické zázemí a školení od kolegů techniků i zahraničních dodavatelů
- práci na HPP, nástup možný ihned
- 22 dní dovolené
- stravenkový paušál
- benefitní kartu Flexi Pass CARD (po zkušebce) – pravidelný měsíční příspěvek
- příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru* Odpovídající finanční ohodnocení (základní mzda + provize podle obchodních výsledků)
- samostatnou a zodpovědnou práci
- služební mobilní telefon, notebook a služební auto
- maximální podporu při zaškolení - technické zázemí a školení od kolegů techniků i zahraničních dodavatelů
- práci na HPP, nástup možný ihned
- 22 dní dovolené
- stravenkový paušál
- benefitní kartu Flexi Pass CARD (po zkušebce) – pravidelný měsíční příspěvek
- příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru